9 نکته مهم که قبل از خرید هود مخفی لازم است بدانید !

9 نکته مهم که قبل از خرید هود مخفی لازم است بدانید !

9 نکته مهم که قبل از خرید هود مخفی (توکار) لازم است بدانید !

هود مخفی(هود توکار) به روزترین نوع هود آشپزخانه است که بالاترین هارمونی را با طراحی های داخلی مدرن و فضاهای کوچک آشپزخانه دارد.

این که تصور کنید طول عمر هودهای مخفی کمتر از دیگر انواع هود است صرفا یک تصور ذهنی اشتباه است. به دلیل موتورهای قوی و امکانات مدرن به کار رفته در تولید هودهای توکار آن‌ها بسیار با دوام و مقاوم خواهند بود.

برای خرید هود مخفی به دلیل تنوع بالا در طراحی و برند حتما به سلیقه خود و فضای موجود آشپزخانتان توجه بفرمایید تا خرید و انتخاب خوبی داشته باشید. در این مقاله با کارشناسان فروش اُنیکس سنتر همراه باشید تا از نکات مهم قبل از خرید هود مخفی آگاه شوید .

 

1 : ابعاد هود مخفی (توکار) : عرض هود مخفی 30 سانتیمتر و طول آن‌ از 60 تا 80 سانتیمتر می باشد.

2 : نصب هود مخفی (توکار) : فضای هودهای مخفی معمولا توسط کابینت سازان تعبیه شده و در نهایت توسط خدمات شرکت مربوطه نصب و گارانتی میشوند که در غیر اینصورت از گارانتی خارج خواهد شد.

3 : فاصله نصب هود مخفی با اجاق گاز باید بین 65 تا 70 سانتیمتر باشد.

4 : اگر سیم هود به پریز برق نمی‌رسید حتما از رابط استفاده کنید.

5 : لوله خروجی هود مخفی حتما باید مسیری جداگانه داشته باشد و نمیباست لوله خروجی هود مخفی را در خروجی پکیج ، شومینه و ... وصل نمایید.

6 : بهتر است خروجی هود توکار کوتاه‌ترین مسیر و کمترین زاویه را داشته باشد تا صدای کمتر تولید کرده و مکش بالاتری را ایجاد نماید .

7 : برای بالا بردن طول عمر موتور هود مخفی از محافظ برق استفاده بفرمایید .

8 : هودهای پروانه فلز بهتر عمل کرده و کیفیت بهتری دارند و دیرتر هم به صدا می افتند.

9 : تولیدات معتبر داخلی از لحاظ خدمات پس از فروش بهتر از برندهای خارجی عمل می کنند به دلیل آنکه قطعات هودهای مخفی آنها همیشه موجود بوده و دستشان در این زمینه بازتر میباشد.

 

فروشگاه اُنیکس سنتر ، قدیمی ترین و کاملترین فروشگاه آنلاین تجهیزات توکار آشپزخانه با شعب بزرگ و تجهیز شده جهت خرید حضوری مشتریان عزیز محسوب میشود و در میان محصولات این مجموعه می‌توانید به بهترین مارک و مدل هود مخفی از نزدیک دسترسی داشته باشید و از تخفیفات ویژه اُنیکس سنتر بهره مند شوید .

درصورت نیاز به هرگونه مشاوره خرید هود مخفی می‌توانید از طریق مراجعه به شعب حضوری ما ، تلفن 77809529 یا واتساپ با کارشناسان فروش اُنیکس سنتر در ارتباط باشید .

برای اطلاع از بهترین مارک هود مخفی ! کلیک کنید