بررسی کامل سینک های باکسی دست ساز اکسسوری دار کن سری CN

بررسی کامل سینک های باکسی دست ساز اکسسوری دار کن سری CN

بررسی کامل سینک های باکسی دست ساز اکسسوری دار کن سری CN

طراحی مینیمال و مدرن در کنار وجود اکسسوری های با کیفیت و کاربردی لازمه هر سینک آشپزخانه بوده و شستشو در سینک را لذت بخش تر میکند ، در سال 1400 شرکت کن اقدام به تولید سینک های باکسی اکسسوری دار نمود و از عبارت CN در آنها استفاده نمود .

ویژگی استیل و سایز سینک های دست ساز اکسسوری دار کن سری BCN

سینک های CN کن که همان باکسی های اکسسوری دار هستند از سری ورق های اسنلس استیل 304 یک میلیمتری بوده و در سایزهای 74 تا 120 سانتی متری با عمق 20 تا 25 سانتی متر تولید میشوند که طراحی بسیار ساده و به روزی داشته و بیشتر سینک های دست ساز باکسی بازار نیز طراحی این مدلی دارند .

سینک های دست ساز CN شرکت کن دارای کنج تیز و بدون زاویه می باشد که زیبایی دو چندان به سینک کن میدهد و از طرفی به صورت همسطح نصب میگردد که نمای مدرن را برای شما به ارمغان می آورد

لیست پرفروش ترین و بهترین سینک های باکسی اکسسوری دار کن عبارتند از :

BCN74

BCN83

BCN88

BCN90

BCN104

BCN202

BCN204

BCN301

BCN302-74

BCN302-90

BCN303

BCN304

BCN304 آبشاری

BCN305

BCN306

اکسسوری همراه سینک های دست ساز باکسی کن سری CN

از اقلام همراه این سینک های دست ساز کن می توان به تخته برش چوبی ، سبد میوه شور استیل ، جامایع سبد رولی و لگن متحرک کوچک و سیفون اشاره کرد که همگی همراه با کارتن پلمپ شده به دست شما مشتریان عزیز می رسد. شایان ذکر است اقلام فوق بسته به نوع مدل ممکن است متفاوت باشد .

سینک های باکسی دست ساز کن دارای 5 سال گارانتی می باشند .

تنوع طرح و مدل سینک های باکسی اکسسوری دار کن

سینک دست ساز کن تنوع مدل بسیاری داشته و در سایزهای مختلف تولید میکردند ، از تک لگنه وانی در ابعاد متفاوت تا دو لگنه بدون سینی و حتی با سینی . عمق لگن های سینک باکسی اکسسوری دار کن از  20 تا 25 سانتی متر بسته به مدل متغیر می باشد و در زیر هر لگن از فوم عایق صدا استفاده شده است. زیر آب لگن ها به شکل مربع بوده که ظاهر سینک دست ساز را مدرن و زیبا تر می کند .

گارانتی سینک های باکسی اکسسوری دار کن

سینک های دست ساز آبشاری کن دارای 24 ماه گارانتی شرکت کن می باشداما توجه داشته باشید در این مدت از مواد شوینده اسیدی و حلال های صنعتی بر روی سینک دست ساز استفاده نکنید چرا که به مرور زمان باعث لک شدن سینک دست ساز شما می شود.

قیمت و خرید سینک کن

برای استعلام قیمت و خرید سینک های دست ساز باکسی و آبشاری کن با فروشگاه اُنیکس سنتر تماس حاصل نمایید