بهترین برندهای هود زیر کابینتی

بهترین برندهای هود زیر کابینتی

هود زیر کابینتی یکی از انواع کلاسیک و. قدیمی هود آشپزخانه است که در زیر کابینت نصب می‌شود که به آن هود کتابی نیز میگویند

به دلیل جای‌گیری مناسبی که در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند و صفحه مکش بزرگ خود ، بسیار محبوب است. این نوع هود‌ها معمولاً برای آشپزخانه‌هایی که فضای محدود با کابینت قدیمی دارند مناسب است.

 

مدل‌ها و سایزهای هود زیر کابینتی:

- سایز‌های رایج: هودهای زیر کابینتی معمولاً در عرض‌های 60، 80 و 90 سانتی‌متر تولید می‌شوند که بسته به عرض اجاق گاز و فضای موجود زیر کابینت انتخاب می‌شوند.

- ویژگی‌ها: این هود‌ها معمولاً با ویژگی‌های ساده‌تری نسبت به هودهای مخفی یا جزیره‌ای طراحی می‌شوند، و اغلب دارای فیلترهای کنفی با، مکش مناسب، و چراغ LED هستند.

رنگبندی آن ها نیز به صورت سفید ، مشکی ، طوسی ، استیل و طرح چوب می باشد .

 

بهترین برندهای ایرانی تولید کننده هود زیر کابینتی:

- مس (MAS) : یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران است که هودهای زیر کابینتی باکیفیتی تولید می‌کند.

- کن (CAN): این برند نیز یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، محصولات پرفروشی دارد.

- بیمکث (Bimax): بیمکث هم به عنوان یک برند قدیمی و معتبر ایرانی در زمینه تولید هودهای زیر کابینتی مطرح است.

 

بهترین و کامل‌ترین فروشگاه‌ تهران برای خرید هود زیر کابینتی:

مجموعه فروشگاه های اُنیکس سنتر با 2 شعبه حضوری در تهران و وبسایت اینترنتی اُنیکس سنتر ، انواع هودهای زیر کابینتی را با قیمت مناسب تقدیم شما عزیزان میکند .

برای دریافت قیمت و خرید هود زیر کابینتی با ما در تماس باشید