بهترین مارک هود مخفی !

بهترین مارک هود مخفی !

بهترین مارک هود مخفی !

در این مقاله سعی داریم بهترین برند های هود مخفی را به شما معرفی کنیم تا بین دریای برند های موجود در بازار نهایتا به چند برند با کیفیت و قابل اطمینان برسیم که سال ها از استفاده آن در آشپزخانه خود لذت ببرید و در نهایت خود شما بتوانید با آگاهی بهتر با در نظر گرفتن فضای آشپزخانه ، طراحی کابینت و در نهایت میزان بودجه مورد نظرتان با توجه به تمام جوانب بهترین انتخاب را برای آشپزخانه خودتان داشته باشید.

در ادامه به معرفی برترین برندهای تولید کننده هود مخفی (توکار) می‌پردازیم :

*آلتون

*رابیتس پلاس+

*کن

*داتیس

*اخوان

*بیمکث

*مس

 

بدون شک 6 شرکت فوق ، قویترین و بهترین هودهای مخفی تولید داخل را دارند و اما اینکه کدام یک از این ها بهتر هستند و کدام مدل آنها از همه ارزش خرید بالاتری دارند را در ادامه به ترتیب بررسی خواهیم کرد :

 

آلتون یکی از شرکت‌های داخلی است که هودهای مخفی با کیفیت بالا به بازار لوازم خانگی عرضه می‌کند و با تنوع بالایی که دارد از نظر ما در لیست بهترین مارک های هود مخفی قرار میگیرد . آلتون قطعات خود را با استانداردهای به روز اروپا انطباق داده و محصولات با کیفیت را تولید می‌کند.

 

رابیتس یکی دیگر از تولید کنندگان هود مخفی در ایران است که مدیریت کنترل کیفیت آن از TUV ایتالیا و استاندار صادرات آن دارای گواهی  CEاروپا است و 3 سال متوالی برنده جایزه معتبر آیدیران (طراحی سال) شده است و و این قابلیت را دارد که از نظر ما در لیست بهترین مارک هود مخفی قرار بگیرد

 

شرکت کن یکی از اولین تولیدکنندگان تجهیزات توکار آشپزخانه در ایران است که امروزه به کمک تجربه بسیار بالا در تولید هودهای مخفی بسیار عالی عمل میکند.

 

شرکت داتیس یکی دیگر از تولید کنندگان هود مخفی در ایران است که با توجه به قطعات با کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار قوی که در سراسر کشور دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان گرامی هست .

 

شرکت اخوان از تولید کننده معتبر هود مخفی می باشد که شاید جزو برترین های کیفی نباشد اما مطمئنا پر فروش ترین هود مخفی بازار مربوط به این برند می باشد . شرکت اخوان به دلیل داشتن خدمات پس از فروش خوب در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب و شناخته شده است

 

بیمکث نامی قدیمی و آشنا برای تمام خانواده‌های ایرانی که جایگاه خاصی در میان تمام تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه دارد. هودهای بیمکث با توجه به خدمات خوب و کیفیت درخور توانسته است رضایت خریداران را به خود جلب نماید

 

شرکت مس به تعبیری اولین تولید کننده هود در ایران بوده و خود را پدر هود ایران میداند و با تکیه بر تجربه و استفاده از طراحی و تکنولوژی روز توانسته بخش زیادی از فروش هود های مخفی بازار را به خود اختصاص دهد

 

شایان ذکر هست فروش بالای یک برند هود مخفی دلیل بر خوب یا بد بودن آن نیست و معرفی آن از سوی کارشناسان فروش اُنیکس سنتر فقط جهت آشنایی شما مشتریان گرامی با برندهای تولید کننده معتبر هود های مخفی پر فروش بازار میباشد.

 

به کمک معیارهایی ذیل به نتایج مورد نظر در رابطه با بهترین مارک هود مخفی خواهیم رسید :  

*داشتن موتور فلزی 

*موتور توربو سوپر سایلنت 

*مکش بالای 900 متر مکعبی

*گارانتی تعویض بدون قید و شرط شیشه

*سیستم روشنایی مدرن

*سیستم اتومات روشن و خاموش شدن

*کنترل با حرکت دست

*تنوع در رنگ بندی

*مجهز بودن به سنسور دود و دما و گاز

 

با مطالعه و بررسی معیارهای فوق متوجه خواهیم شد که داشتن برخی ویژگی های برجسته باعث برتری بعضی از این مدل ها به یکدیگر شده است که در جدول ذیل بهترین مارک ها و بهترین مدل های هود مخفی را خدمتتان اعلام میداریم :

 

برند هود مخفی

مدل های با کیفیت هود مخفی

آلتون

H801B

H807W

H900B

رابیتس پلاس+

RH121Plus

RH126Plus

RH132Plus

داتیس

Navaro

Arrow

Pandora

اخوان

H209

H220

H222

بیمکث

2075RF

2071RF

2080

کن

Artima9

Artima10

Artima7

مس

Hidden T

Hidden Glass

Flushmount

اگر قصد خرید بهترین برند و مدل هود مخفی را دارید، بهتر است کالای مورد نظرتان را بسته به نیاز و سلیقه خودتان از یکی از برندها ومدل های جدول فوق انتخاب بفرمایید تا از کیفیت و گارانتی آن مطمئن باشید.

فروشگاه اُنیکس سنتر ، قدیمی ترین و کاملترین فروشگاه آنلاین تجهیزات توکار آشپزخانه با شعب بزرگ و تجهیز شده جهت خرید حضوری مشتریان عزیز محسوب میشود و در میان محصولات این مجموعه می‌توانید به بهترین مارک و مدل هود مخفی از نزدیک دسترسی داشته باشید و از تخفیفات ویژه اُنیکس سنتر بهره مند شوید .

 

درصورت نیاز به هرگونه مشاوره خرید هود مخفی می‌توانید از طریق مراجعه به شعب حضوری ما ، تلفن 77809529 یا واتساپ با کارشناسان فروش اُنیکس سنتر در ارتباط باشید .